något i tankarna?

Tjenixen!
Har du något där uppe du tänker på..? Näe, okej jag förstår! Men det har faktiskt jag, många har kanske inte tänkt på det. Men det har jag (!!)
Ni vet www.Fokis.se , har ni tänkt på att det mesta.. mer än 50% av hennes blogg består av -->mat<--, vad hon äter till middag & alla kakor hon smäller i sig på en hel dag (!!) man ska leva sitt liv, äta vad man vill osvosv. och det kan man konstatera att Foki gör! En guldstjärna i kanten blir det för henne:) även fast man önskar att hon kortar ned lite på all mat hon fotar för att sedan lägga ut på sin blogg.. ärligt talat så bryr jag mig inte :O
+++woalla! Hittade en lite... speciell bild på Foki. Denna bild förklarar inte Foki :/ "Så inte Foki Style"!

Kommentarer
Postat av: L

Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg kommentaren du lämnat i Kenzas blogg i "whip my hair"inlägget xD Fortsätter du att blogga kommer jag att följa dig ;)

2011-03-09 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0