GEEKELISIOUS

1. kissies.se - Blandningen av en BRATZ & Mimmi pig.. någon som håller med?! Visst är det inte lite likt?
+= Kissie?

Alltså jag ser inget större fel i Kissie/ Alexandra.. jo fast det hon gör, att förstora brösten + läpparna är bara för mycket. Varför inte erkänna att man är NÖJD med sig själv, det är konstig att hon har ett sådant ALTER EGO som hon har.. eftersom hon ändrar på den hon föddes till. Hon måste vara riktigt obekväm med sitt förra utseende även fast det var mycket finare och sötare än det nuvarande.. vad fan håller hon på med?! GAAAALET, FOLK.. DET ÄR GALET !! :OO

Kommentarer
Postat av: linneaflystam

Haha! När du säger det så är hon ganska lik en bratz och Mimmi Pig! Jättefin blogg förresten!

Hade blivit jätteglad om du skulle vilja kommentera min blogg, eller om du vill följa den via Bloglovin', så kan du ju skriva det till mig, så följer jag gärna din! :D

Kram ♥

2011-03-08 @ 19:02:22
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0